Masz dom w sercu miasta, ale brak w nim parkingu, miejsce postojowe jest małe i musisz sporo się nagimnastykować aby zaparkować lub z niego wyjechać? Oto genialne i proste i rozwiązanie, z którym poradzi sobie domowy majsterkowicz!
Kiedy budujesz swój nowy dom, zaprojektowanie frontowego ogrodu z parkingiem jest jednym z najtrudniejszych zadań. Kiedy ktoś Cię odwiedza w domu, jest to pierwsze miejsce, z którym się spotyka,kiedy wracasz z pracy czy zakupów chcesz mieć gdzie wygodnie zaparkować samochód.
Jeśli budujesz dom na dużej działce nie ma problemu z miejscem do parkowania. Zupełnie inaczej sprawa ma się z domem w mieście gdzie tego miejsca jest niewiele lub nawet nie ma go wcale.
Dom bez garażu czy brak garażu nie oznacza że mały parking pod domem jest niemożliwy do zrealizowania. Jednym z typów takich parkingów jest obrotowy parking. Obrotowy parking może mieć różne rozmiary i wiele zastosowań, od tego w jednym samochodzie do wielu obrotnic samochodowych, gdzie pojazdy mogą się obracać i parkować na platformie, aby maksymalnie zaoszczędzić miejsce.
Obrotowy parking na podjeździe
Brak garażu i dom bez garażu nie musi zatem być powodem do parkowania na ulicy. Mały parking pod domem to jedna z przyczyn decydowania się na ten typ parkingu. Tworzony jest z dowolnego wybranego materiału, a także może zintegrować funkcje, które spełnią Twoje specyficzne wymagania.
Bezpieczeństwo jest zawsze najważniejsze, a ten parking zapewnia pozycjonowanie pojazdu i systemy antykolizyjne, aby zmniejszyć ryzyko kolizji z innymi osobami lub obiektami.
Automatyczny parking obrotowy - jak to jest zrobione?
Części mechaniczne obejmują gniazdo parkingowe, uchwyt, 5 mm, wał, kołnierz wału, ogniwo trójkątne, łańcuch, łożysko kulkowe mini, koła zębate, blokadę wału, wałek 15 mm, blok poduszek itp .Elementy te zostały opracowane przy użyciu różnych form. Wykonanie: niektóre zostały wycięte z metalu, inne wydrukowane w 3D, zwłaszcza małe skomplikowane elementy.
Koło zębate jest najtrudniejszą częścią do złożenia ponieważ cały ząb musi być we właściwej pozycji i pod kątem z odniesieniem do centrum. W rezultacie wał i koło zębate są ze sobą połączone, tworząc wspólną rotację razem.